Spring Week

spring week.png

Trátase dunha estadía de innovación educativa e inmersión lingüística en inglés en réxime de internado nos Peares (Poboado de Fenosa, Carballedo - Lugo) do 11 ao 17 de xuño. Esta actividade é gratuíta e inclúe transporte dende o centro Educativo.

O alumnado irá acompañado pola mestra de lingua estranxeira Inglés Carmen Espansandín Vilariño.

Achegamos documentación para as familias do alumnado seleccionado para participar na Spring Week 22-23. Esta documentación debe ser entregada no centro (pode ser a través do alumnado) antes do 2 de xuño de 2023.

Máis información

Vídeo no regato Bubal, a poucos metros do encoro cos Ríos Miño e Sil (afluente do Miño). "O Sil leva a auga e o Miño a fama!!" Di o dito!

Descargar Spring_66.mp4 [4.24MB]

No almorzo

Descargar Spring_22.mp4 [5.31MB]

Chegamos!