GRAZAS!!!!

O PROGRESO E O VOSO TRABALLO

OS MAIOS DE 2º E 3º. GRAZAS!

RADIO SAGRADO CORAZÓN 3ºB (abril 2020)

Descargar Radio sputnik1.mp3.1 [37.86MB]

SERGIO VALLEJO

DON RICARDO CARVALHO CALERO. DÍA DAS LETRAS GALEGAS. POEMAS

carvalho calero.jpg

SALUDO Y ÁNIMO DE NUESTRO COMPAÑERO SAMU A SUS EXCOMPAÑER@S DE EL SALVADOR.

El Salvador.pngescudo.jpg

Así es el municipio Ciudad Delgado: https://www.youtube.com/watch?v=g1n14ASGmQ4

SAÚDOS E PARABÉNS DA PRESIDENCIA DA XUNTA DE GALICIA

Estimado Óscar:

Na Presidencia da Xunta de Galicia recibimos o seu correo electrónico no que manifestaba o seu interese en expoñer o traballo realizado polo alumnado de 2º e 3º de Educación Primaria do CEIP Sagrado Corazón de Lugo durante estes meses de confinamento.

Permítame que, ante todo e aínda cunha certa demora que espero poidan desculpar, lles transmita o noso sincero agradecemento por poñerse en contacto connosco para facernos chegar a súa proposta, así como unha pequena mostra deste interesante proxecto que ten como finalidade a promoción socio-cultural da cidade de Lugo e os seus arredores.

Desde logo a súa iniciativa demostra un gran interese polo desenvolvemento educativo e a formación dos seus alumnos e alumnas. Anímolles a continuar desenvolvendo este tipo de actividades, tan importantes para a súa aprendizaxe, que sen dúbida contribuirán a que coñezan e valoren o patrimonio cultural e artístico da nosa comunidade.

Somos conscientes do gran esforzo e dedicación que están a facer vostedes e os seus compañeiros para manter a actividade nestes difíciles momentos que estamos a vivir, apoiando e motivando ao alumnado. Grazas ao traballo e entrega de docentes coma vostedes, así como ao de moitos outros sectores da nosa sociedade, Galicia vai saír de esta crise sanitaria máis reforzada e unida.

Respecto á súa proposta, infórmolle que dei traslado do seu contido á Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, para o seu coñecemento.

Reitérolle a nosa gratitude e aproveito a ocasión para enviarlles un cordial saúdo, que fago extensivo aos alumnos e alumnas que participaron neste traballo.

O secretario xeral da Presidencia

FELICIDADES DIVERS@S!!

Aprendizaxe da vida!!

GRAZAS MIL XENTIÑA!!

Pequenos grandes artistazos en vídeo!!

ILÚSTRANOS!!

SEGUIREMOS SOÑANDO!!

Como todos los años en estas fechas, el cantante Macaco en colaboración con los trabajadores, pacientes y familiares, de la planta 8ª (oncología) del hospital infantil de San Juan de Dios en Barcelona, ha hecho un “lib-dub” (video-clip interactivo) para recoger fondos para la investigación del cáncer infantil. Una gran labor que necesita de colaboración de todos. Cada vez que se abra el vídeo, entrarán 5 céntimos para la causa. Así que  espero que lo abráis y que lo reenviéis a todos vuestros amigos y contactos. Por favor, reenvialo y luego míralo:

RITMO DE RECICLAXE, IDE PRACTICANDO!! R&R

CARTACES TURÍSTICOS 3ºB SG LUGO (maio 2020)

Traballo de servizos no que o alumnado crea un cartaz turístico de Lugo e a súa contorna.

Chegou o Maio

INDICADORES DE AVALIACIÓN PARA FAMILIAS!!

Neste APARTADO aparece a ADAPTACIÓN da programación de aula.

Os INDICADORES DE AVALIACIÓN e os CRITERIOS DE CUALIFICACIÓN.

3ºB

OS TOCA A VOSOTR@S EVALUARNOS!!

ACTIVIDADE DE TURISMO D@S NEN@S E CARTA DA CONSELLEIRA.

Estimadas familias, antes de nada queremos felicitarvos polo traballo feito polos vosos fillos e o que os apoiástedes na elaboración duns magníficos folletos para promocionar a provincia de Lugo.

Temos ata unha carta de conselleira de educación onde se nos pide que felicitemos aos artistas responsables de tan bo traballo.

Aquí tedes a compilación dos traballos e a carta de Carmen Pomar, conselleira de educación.

ARTE NA CASA!!! O mestre da perla.

WhatsApp Image 2020-05-14 at 22.26.33.jpeg

IMOS AO RURAL