Bitácora 1º Primaria
Blog de 1º de Primaria RSS
Durante este curso, o noso centro participa no proxecto Jean Monnet que relacionaremos co PDI Paparouta.
Na nosa aula ímonos centrar nas alerxias e intolerancias. Para iso o primeiro que fixemos foi analizar os coñecementos de cada quen sobre o tema. Por sorte na nosa aula hai moita información, aínda que non debemos confundir intolerancia e alerxias con: non me gusta ou incluso, non é saudable.
Partimos coma sempre dunha lectura, neste caso A horta de Simón.
Segundo UE, hai 14 alérxenos que deben estar detectados nos alimentos e pratos que tomamos ou mercamos.
Estas son as tarefas para estas sesións.
Grupo: Recoñecer e escribir símbolos das táboas de alérxenos.
Grupo: Clasificar alimentos entre SEGURO/NON SEGURO.
Grupo: Debuxar alimentos variados do libro e outros (en tarxetas).
Proxecto Actividade Jean Monnet 2024.
Alerxias e intolerancias: parte I.
Co-financiado pola UE.
Logo do proxecto anterior, tivemos un miniproxecto de Samaín.
Centrámonos en Pedro Chosco, con el descrubrimos outros símbolos da cultura galega, como a lamia ou o nubeiro.
O alumnado tivo que ordenar, escribir e clasificar os meses e estacións do ano; relacionar o Samaín coa fin da colleita e representar a Pedro Chosco facendo unha pequena descrición do personaxe. Ademais gravaron sons de medo con elementos da natureza (paus, pedras, follas...) creando unha veradeira historia de terror sen palabras.
Os martes e venres o alumnado traballa una sesión de estacións. Isto é: a aula divídese en tres grupos estables. Un grupo participa nunha actividade autónoma, outro nunha actividade de lectoescritura dirixida e outro nunha actividade relacionada coa biblioteca escolar dirixida. As tres actividades están relacionadas dentro dun proxecto común.
O noso primeiro proxecto centrouse no libro Non fai falta a voz, relacionado co resto de dinámicas de aula a través das emocións.
As actividades foron:
- escritura do título con letras móbiles, en copiado, vocabulario de animais que participan, do barullo que fai cada animal, vocabulario ampliado de máis animais que non aparecen no texto.
- copia da portada do libro identificando título e elementos que aparecen, silueta de animais a través de xoguetes realistas de animais, deseño e ilustración de caretas.
- desenvolvemento da expresión corporal verbal e non verbal, interpretación e dramatización do conto.
Ademais no grupo aula traballouse o texto teatral, a estructura de libreto e as partes esenciais no deseño dun póster.
O proxecto culminou coa representación teatral no cole, coa presenza das familias.
Ver o video da representación teatral
MIXTO: plástica
II Proposta: Collage de outono
OBXECTIVOS:
- Identificar e diferenciar diferentes tipos de papel.
- Explorar características sensoriais dos papeis (tacto, son, textura)
- Crear texturas e formas utilizando técnicas como rasgar, enrrugar, pegar...
- Fomentar a cooperación na creación dunha obra común.
- Desenvolver habilidades de motricidade fina e coordinación ollo-man.
- Identificar e clasificar cores cálidas e frías.
- DEsenvolver a capacidade de observación, sentido estético e coordinación motora fina, fomentando expresión artística e creatividade.
Dentro do traballo ao redor do PDI "Paparouta", o alumnado de 1º EP cociñou o marmelo que cultivamos na horta do CEIP de Barouta. No apartado de Audios - Radiobarouta da web podedes escoitalo.
- «Páxina seguinte
- 1
- 2
- »Páxina seguinte