Outras incursións nas ondas.gif

O alumnado de 5ºA fai un programa sobre o proxecto "Os sons do Castelo"

O alumnado de 5ºA participante en Bibliotecas Solidarias realizou un programa de entrevistas ao profesorado  e alumnado sobre o proxecto de "Os sons do Castelo" .

Poderedes escoitar como se realizou o proxecto coas explicacións do profesorado e alumnado de EI. Comentar que o alumnado de 3ºA, 3ºB, 3ºC, 4ºA e 4ºB foron tamén uns dos principais participantes no proxecto.

5ºA Programa sobre o proxecto "Os sons dos Castelos"

Halloween 26_10_21

Conmemorando a festividade de Halloween o alumnado de 6ºA e 6ºB queremos achegarvos, a través da radio do noso centro, un anaquiño da súa historia. Como sabedes, ten a súa orixe no Samaín da cultura Celta; falamos tamén das tradicións e dos costumes como: xogos, disfraces, cores típicas... Agardamos que vos guste.

Dende a materia de Lingua Inglesa desexámosvos...

HAPPY HALLOWEEN!

6ºA Halloween

Descargar 6ºA_Halloween_26_10_21.mp3 [8.46MB]

6ºB Halloween

Descargar 6ºB_Halloween_26_10_21.mp3 [7.6MB]

Halloween 28-10-21

Con motivo da celebración de Halloween o alumnado de 5ºA e 5ºB de EP ofrecémosvos dúas cancións tituladas:

"This is Halloween"

"Trick or treat"

Esperamos que vos gusten!

Enjoy Halloween!

5ºA singing "This is Halloween"

Descargar 5ºA_28_10_21.mp3 [3.08MB]

5ºB Singin "Trick or treat"

Descargar 5ºB_28_10_21.mp3 [2.56MB]

Enquisa: o deporte no primeiro ciclo

Durante o primeiro trimestre, os nenos e nenas de segundo de primaria realizaron unha enquisa ao resto dos seus compañeiros para analizar que deportes son os máis practicados e gustados en todo o primeiro ciclo, con que frecuencia se realiza deporte e cal é o deporte que máis gusta. Deixámovos cos resultados conxuntos!

Enquisa 1º ciclo - Radio

Descargar Radio enquisa.mp3 [2.13MB]