Semana do libro.png

Re-construírmonos

Hoxe no centro tivemos a sorte de gozar das actividades  de Re-construírmonos. Trátase dun conxunto de actividades con perspectiva de xénero. Busca lograr que as crianzas reflexionen sobre o que lles teñen contado e como poden mudar o mundo para facelo un lugar mellor.

Está conformado polas actividades Lúa triangular. Nada é imposible!, espectáculo musical e cantado, creado e executado por Jara Ortiz. Deste espectáculo gozou todo o alumnado do noso cento en dúas quendas.

O poder das (non tan) pequenas cousas, obradoiro de escrita creativa impartido por Andrea Barreira. O alumnado de 5º e 6º de EP foi que gozou desta didáctica e divertida experiencia.

Re-construírmonos.png

Dossiér de Lúa Triangular

5ºA e 5ºB Obradoiro escrita creativa

EI, 1º e 2º - Jara Ortiz. Lúa Triangular. Nada é imposible!

Descargar EI, 1º e 2º Jara Ortiz.mp4 [97MB]

Dossier de Re-construírmonos

6ºA e 6ºB Obradoiro escrita creativa

3º, 4º, 5º e 6º - Jara Ortiz. Lúa Triangular. Nada é imposible!

Descargar 3º,4º,5º e 6º Jara Ortiz.mp4 [116.03MB]

4º e 5º de EP - Que é un libro para ti?

O alumnado de 4º e 5º de EP cóntanos que significa un libro para cada unha delas e cada un deles.

Recomendacións

Dende o departamento de LINGUA INGLESA tamén queren facer unha serie de recomendación literarias.

3º EP

4º EP