bibliobaroutatit.png

Podes ver as entradas antigas da bitácora aquí

NoTiCiaS fLaSH

E-LBE 2.0

Podedes acceder a lecturas na Biblioteca dixital E-LBE 2.0.

BUSCA O LIBRO QUE QUERES NA NOSA BIBLIOTECA

PMeiga.jpg

ESTES SON OS NOSOS PROXECTOS BEGA

PLAMBE_azul.png

creativa_azul.png.1

lectura e familias_azul.png

clubs_lectura_web.jpg

Guía de verán - Lecturas

Guia de verán con recomendacións para todos os niveis, elaborada en colaboración cos centros educativos do concello de Ames.

Podes descargalo aquí: Guía lectura verán

XUÑO

Saída a Lugo do club de lectura.

Imaxes da visita de Antía Yáñez.

MAIO

O alumnado de 2°EP interpretou o libro A Reconquista de Antía Yáñez, para todo o alumnado de Educación Infantil.

interpretacion A Reconquista.jpeg

100 Libros e continúa

100libroe e continua.jpeg

Contacontos voluntariado.

O alumnado voluntario de biblioteca está facendo unha sesión de contacontos para cada ciclo na biblioteca na sesión de patio.
Logo de cada lectura hai un tempo para compartir o que máis lle gustou de cada conto e tamén unha sesión para ilustrar os contos.

Descargar contacontos bibliobarouta.mp4 [18.69MB]

ABRIL

BiblioCreativa.

Obradoiro con Haya Blanco (Info na bitácora de Infantil)

Clube de Lectura

Última sesión do club de lectura cun escape room na biblioteca sobre O misterio do torque de Burela.

Día do Libro

Tivemos a visita de Anxo Moure

Descargar Anxo Moure.mp4 [66.36MB]

Carteleira de contos

Dende BiblioBarouta adiantamos a celebración grupal do día do libro cunha activide de centro moi interesante, coa participación activa de familias, profesorado e alumnado: "Carteleira de contos"

Radio na biblio.

Comezamos os primeiros pasos no espazo radio na biblio.

alumnado radio na biblio.jpeg

MARZO

Obradoiro de collage con Mark Ritchie para primeiro ciclo a través do programa de biblioteca creativa.

En primeiro centrouse nisto:
E un obradoiro organizado por biblioteca creativa con Mark Ritchie. Crearán figuras con diferentes tipos de papeis e xogarán coas oportunidades que ofrece unha mesa de luz e o material traslúcido.
Centraranse en animáis, usarán xornais, papel de seda, papel transparente de cores... Necesitan tesoiras e non sei se pegamento (cores ou lapis non) a idea é recortar coas mans

En segundo importancia dos xornais, papel, noticias...

FEBREIRO

Reunión do club de lectura en torno ao libro de Antía Yáñez, O misterio do torque de Burela.

Situámonos na provincia de Lugo, coñecendo un pouco a sociedade da cidade de Burela, do traballo no mar; pero tamén houbo reflexións sobre o racismo e as diversidades das familias e os eufemismos que usamos para tratar estes temas.

clube lectura antía yañez.jpeg

XANEIRO

Comezamos o ano cunha nova actividade,

retolector.png

animádevos a participar!

DECEMBRO

Decembro estivo cheo de actividades na biblio, como as lecturas compartidas entre grupos.

IMG_20231218_100427.jpg

Ademais, chegados a estas datas, igual que o curso anterior, o equipo quixemos facer un catálogo de xogos de peto, xogos sen pantallas. Un catálogo alternativo de xogos creativos, que estimulan positivamente ao alumnado á vez que lle entreteñen. Ademais é un catálogo de xogos inclusivos para todas e todos, sen ningún tipo de distinción.

NOVEMBRO

O mes de novembro está adicado á ciencia en galego. Dende a BiblioBarouta queremos ofrecervos un programa cun montón de actividades interesantes para as vosas fillas e filas.

O voluntariado da biblioteca preparou unha exposición de libros de ciencias EN GALEGO, ademais de preparar e organizar experimentos para as súas compañeiras e compañeiros.

Ademais durante a semana do 20-24 de novembro teremos o Museo de Ciencias, adicado á tecnoloxía antiga e aos inventos con cousas tan interesantes como estas.

Descargar Roomba_caseira.mp4.1 [7.33MB]
Descargar Motor_homopolar.mp4 [2.8MB]

Lila

Ola! Son Lila e estou encantada de compartir con vós lecturas e bos momentos na biblio do mellor cole do mundo!

88213214_2554751371511723_1479564371741900800_n.jpg.1

ASÍ FUNCIONA A BIBLIOTECA