Un percorrido polo traballo feito durante este período, visibilizando.

Unha imaxe

Infografía

Diario de sesións

Preparando o 11 de febreiro

Está sendo interesante e motivador o traballo grupal co alumnado de 4º en Proxecto Competencial.

Propór unha data é o inicio dun traballo moi apaixoante. Fan investigación, nalgún momento máis dirixida que noutros, para centrarse en páxinas que permitan a busca de matemáticas galegas vivas que traballen en sectores singulares.

Feita a busca, tocou elixir imaxe, atopar biografía e sector profesional e formativo.

Finalmente, presentalo en Canva co proceso de edición e toma de decisións.

Continuar coa proposta de facer podcast e descubrir que a aprendizaxe é enriquecedora e infinita.

Eiquí vai un enlace do feito ata o de agora: Día da muller e a nena na ciencia.

Xa no 25 N

Hoxe temos un traballo elaborado cos distintos grupos e a participación de quen se animou a aportar o seu esforzo.

Murais que colgan das paredes do corredor, sinais de Stop nas portas das aulas, mans simbolizando a mesma mensaxe de parar a violencia de xénero, unha pequena cuña radiofónica para contar sobre as irmás Mirabal e Ana Orantes,...

Traballamos e concienciámonos sobre a importancia de estar unidas contra a violencia de xénero, aprendendo valores de respecto e tolerancia, autocoidado e sororidade.

Algunha mostra do feito neste panel de 4ºESO

Máis nesta imaxe:

1º ESO 25 N.png

Cando a rede serve para compartir e nós difundimos e aplicamos.

Ademais das ligazóns que irei engadindo segundo se achegue o 25 N, esta páxina ten interesantes aplicacións de algún recurso didáctico para a aula.

Asad

Steg neste atoparemos anteriores recursos anuais. Será preto do día cando engadan o deste ano.

Tamén seguirei enchendo cos enlaces actualizados doutros anos.

Comezamos o traballo para o 25N

A un mes para a celebración do 25 N, en proxecto competencial estamos traballando en evidencias para amosar a importancia dunha educación en igualdade e de bo trato.

Primeiro está a deseñar lazos, frases contra a violencia.

Cuarto está a desenvolver un proxecto que inclúe historia, lexislación no ámbito educativo, estatísticas e darlle a volta a violencia de xénero na linguaxe.

4 entradas

Ficheiro PDF Advertencia para publicar

Ficheiro evidencias retroalimentación familias, profesorado e alumnado

Dúas imaxes con actuacións dixitais de atención a necesidades específicas.

Creative Commons

Táboa de verificación

Panel colaborativo

Geogebra

Abalarbox

Aula Virtual Centro

Traballamos con datos en datas 25 N

Ficheiro PDF

Preparando o 11 de febreiro

Información perfil

Eva Bastón's profile picture

Mestra e profesora de matemáticas.

Experta en igualdade tratando de visibilizar a presenza das mulleres do ámbito científico-tecnolóxico.

• Apelido: Bastón Martínez
  • Nome a mostrar: Eva Bastón