ProBleu pretende impulsar a alfabetización sobre os océanos e a auga máis aló das aulas apoiando á Rede de Escolas Azuis Europeas (NEBS) e conectando aos centros escolares con disciplinas científicas clave para a explotación sostible e equitativa dos recursos oceánicos e hídricos.

ProBleu

EU missions

Funded by the EU

UKRI

Video presentación/presentation

O equipo / work team

Que é ProBleu - What ProBleu is

"ProBleu ten como obxectivo impulsar a alfabetización sobre o océano e a auga máis alá das aulas apoiando a Rede de Escolas Azuis Europeas (NEBS) e conectando escolas con disciplinas científicas clave para a explotación sostible e equitativa dos recursos oceánicos e hídricos.

O corazón de ProBleu atópase dentro da Misión "Restaurar os nosos océanos e augas" da Unión Europea , que se centra na revitalización dos ecosistemas acuáticos, incluíndo mares, océanos e masas de auga doce, mediante a investigación, a innovación e a participación activa da cidadanía. En particular, ProBleu aliñase cos obxectivos da Misión de preservar os ecosistemas mariños e de auga doce, combater a contaminación e protexer a biodiversidade.

ProBleu distínguese ao defender enfoques de escolarización aberta , animando ás escolas a comprometerse de forma máis extensa coas súas comunidades. A educación ambiental debe remodelarse para fomentar un compromiso social máis amplo cos océanos e as augas e impulsar cambios de comportamento. ProBleu busca reforzar a conexión entre os individuos e os seus ambientes locais mariños ou de auga doce para conseguilo."

Fonte: https://probleu.school/the-project/

Quen somos - who we are

Genially presentation

De onde vimos - Where we come from

In 2021 - 2022 we expand the experience in the process of developing new education methodologies through a new project: Ao xeito within the NEBS (European Network of Blue Schools) and Creative Poles (multifunctional classroom equipped with different tools from the TIC).

Portada Polos Agueiro.png

En 2021 - 2022 ampliamos a experiencia no proceso de desenvolvemento de novas metodoloxías de educación a través dun novo proxecto: Ao xeito dentro da NEBS (Rede Europea de Escolas Azuis) e Polos Creativos (aula multifuncional equipada con diferentes ferramentas provenientes das TIC)

Preme na imaxe para ir á ligazón - link

ProBleu_1714413822_IES Félix Muriel

Rede Europea de Escolas Azuis_Webbinar_NEBS_Spring 2024

ProBleu Welcome Sessión_Sesión de benvida

O IES Félix Muriel pensando e facendo Probleu - IES Félix Muriel thinking and doing Probleu

IES Félix Muriel, the first Galician center of the NEBS network (Network European Blue School) is already part of the participating projects in ProBleu

From that first contact arose the option to present our proposal to participate in the project by responding to a second call and opening for new registrations in it.
However, the commitment to give continuity to our projects and the confidence to be part of ProBleu led us to advance the resolution and start part of our proposals. While we are preparing the program for the 2024-2025 academic year, we are starting our project "Fervedoiro" with an educational and cultural exchange with IES Félix Antela de Xinzo de Limia and its Charca project (inclusive bio shelter)
Thus, on May 23, Xinzo visited Rianxo and on the 19th, Rianxo returned the visit to Xinzo.

You can see the experience here

Trad. galician/galego

O IES Félix Muriel, primeiro centro galego da rede NEBS (Network European Blue School) xa forma parte dos proxectos participantes no ProBleu

Dese primeiro contacto xurdiu a opción de presentar a nosa proposta para participar no proxecto atendendo a unha segunda chamada e apertura para novas inscricións no mesmo.
Con todo, a aposta por dar continuidade aos nosos proxectos e a confianza en poder formar parte do ProBleu levounos a adiantarnos á resolución e dar comezo a parte das nosas propostas. Ao tempo que preparamos a programación do curso 2024-2025 iniciamos o noso proxecto "Fervedoiro" cun intercambio educativo e cultural co IES Lagoa de Antela de Xinzo de Limia e o seu proxecto da Charca (refuxio bio inclusivo)
Deste modo o 23 de maio Xinzo visitou Rianxo e o 19 de Rianxo devolveu a visita a Xinzo.

Podes ver a experiencia aquí

Meeting IES Félix Muriel - IES Félix Lagoa de Antela (Reunión)

Visita Xinzo - Rianxo Plan de traballo / Visit Xinzo - Rianxo Work plan

Dossier

Tarxetas de instrucións de dinámicas didácticas_23Maio - Instruction cards for didactic dynamics_23 May

Rianxo - Xinzo Conviven (Educational coexistence experiences)

23M (May 23)

Educational coexistence experiences

preme no link para acceder ás experiencias

ligazón Rianxo - Xinzo

InicioInicio

Xinzo - Rianxo conviven (Educational coexistence experiences_2)

19X (June 19)

Educational coexistence experiences

preme no link para acceder ás experiencias

ligazón Xinzo - Rianxo

InicioInicio

Plan de xornada Xinzo 19X (Educational coexistence experiences_2)

CC_Licencia de actividade - Licence

Licenza Creative Commons

Actividades de Polos Creativos_ IES Félix Muriel, creado por Rede de colaboración de Polos Creativos , ten unha licenza Creative Commons Atribución-Non comercial-Compartir igual

Creador/a Rede de colaboración de Polos Creativos.

Activities of Polos Creativos_ IES Félix Muriel, created by Rede collaboración de Polos Creativos, has a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike license

Polos Creativos  - ProBleu team