Nesta páxina poderás reproducir os podcast de Radioteis ordenados cronoloxicamente.

TEMPADA 21-22

XUÑO 2022. Entrevista a Iria Costas por Sofía Fiorella sobre o acoso escolar.

Descargar Entrevista Iria.mp3 [7.68MB]

ABRIL 2022. Compendio de microrrelatos gravados polo alumnado de 2º FPB IO/PE.

Descargar COMPENDIO-MICRORRELATOS.mp3 [6.8MB]

MARZO 2022. Entrevista de Olaia e Lara a Chis e Pris con motivo da súa visita ao centro para presentar o Comando Igualdade.

Descargar Conversa Chis e Pris.mp3 [27.43MB]

MARZO. Lois, Sheila e Housain falan sobre a celebración do Entroido.

Día da muller e a nena na ciencia: Coñece ás mulleres de Informática do IES de Teis

Día da muller e a nena na ciencia: Entrevista con Nieves Brisaboa

Descargar Entrevista a Nieves Brisaboa.mp3 [13.07MB]

Música: Conectando Sueños

Día da muller e a nena na ciencia: Mesa redonda de mulleres en informática no IES de Teis

Descargar MesaRedonda.mp3 [26.42MB]

Música: Conectando Sueños

FEBREIRO. 2ºESO fala sobre o intercambio de cartas co IES Álvaro Cunqueiro.

Descargar Intercambio de cartas.mp3 [2.69MB]

Entrevista aos membros do club de lectura sobre o break out dedicado a Una educación mortal. Xaneiro 2022.

2ºESO. Dania entrevista a Helena Penela sobre a súa grande afección: a ximnasia rítmica. Decembro 2021.

2ºESO entrevista a Jennifer Araújo. Novembro 2021.

2ºESO conta microrrelatos de medo. Samaín. Novembro 2021.

Carla Tresandí e Monchi Gabarres entrevistan a Carolina Ambrosio en Radio Teis. Outubro 2021

TEMPADA 20-21

3ºB constrúe unha piscina no patio do instituto. Descubre como con Thelma, Nadia, Cheick, Assane, Lucía, Fran, Jessica, Hilaris e Khadi.

Descargar Unha piscina no IES de Teis.mp3 [8.91MB]

Radio Teis XUÑO. Estudos de correlación estatística do alumnado de Matemáticas de 4ºESO. Darío, Raúl e Jorge.

Descargar Darío, Jorge e Raúl.mp3.1 [5.08MB]

Radio Teis XUÑO. Estudos de correlación estatística do alumnado de Matemáticas de 4ºESO. Adrián e Pablo.

Descargar Pablo e Adrián.mp3 [4.03MB]

Radio Teis XUÑO. Estudos de correlación estatística do alumnado de Matemáticas de 4ºESO. Claudia, Veruska e Ainhoa.

Descargar Claudia, Veruska e Ainhoa.mp3 [1.66MB]

Radio Teis XUÑO. Estudos de correlación estatística do alumnado de Matemáticas de 4ºESO. Abdennour e Anxo.

Descargar Anxo e Abde.mp3 [2.58MB]

Radio Teis XUÑO. As frases feitas. Entrevista feita pola alumnado de 2º ESO B.

Radio Teis XUÑO. Première émission internationale pour nos correspondants français de Lille. 2º ESO

Radio Teis XUÑO. Entrevista a Iria Misa por parte do alumnado de 1ºESO A

Descargar ENTREVISTA A IRIA MISA.mp3 [7.3MB]

Radio Teis MAIO. Presentación do grupo LGBTEIS+. Carla, Bruno e Hugo de 1ºFPB.

Descargar LGBTEIS+.mp3 [1.64MB]

Audiolibro A Lavandeira de San Simón 1ºESO

Radio Teis. Maio. Atlantic talks II. Alumnado de FP Dual fala da película Hidden Figures.

Descargar HIDDEN FIGURES_Atlantic Talks.mp3 [53.21MB]

Radio Teis. ABRIL. Alejandro e Roi falan do obradoiro de Origami impartido na biblioteca polo Día do Libro. 29/04/21

Radio Teis. Abril. Atlantic talks. Entrevista a Lauren por parte do alumnado de FP DUAL.

Radio Teis. Marzo. Día da Ilustración. Alba, Ana Kelly e Bruno. 23/03/21

Descargar Día da ilustración.mp3 [5.84MB]

Radio Teis MARZO. Entrevista con Alexandra, Adrián e Anxo sobre o concurso de disfraces do Entroido sobre Figuras Ocultas. 4-03-21

Radio no patio. FEBREIRO. Rosalía de Castro visita o instituto e entrevista o alumnado. 24 de Febreiro. Día de Rosalía de Castro.

Radio Teis FEBREIRO. Olalla retransmite a entrega de premios do concurso de cartas de amor en francés. Curso 20-21.

Radio Teis XANEIRO. Carla Tresandí entrevista a Uxía e Samuel sobre o IES de Teis. 1ºESO. Curso 20-21.

Radio Teis XANEIRO. Paula, Asier, Olaia e Alejandro falan sobre o intercambio de postais de Nadal en pictogramas. 2ºB ESO. Curso 20-21.

Radio Teis DECEMBRO. Entrevista a Bea Gallego o día mundial da discapacidade. Hilaris, Khadi e Lucía de 3ºB ESO. Curso 20-21.

Radio Teis DECEMBRO. Entrevista aos participantes de 1ºESO no concurso de chapas contra a violencia de xénero. Brais, Emilio, Carla e Helena. Curso 20-21.

Radio Teis NOVEMBRO. Entrevista de Alba Naveiro a Lán. Día da Memoria Transexual. Curso 20-21.

Radio Teis OUTUBRO. Entrevista a Tamara Seixas como representante do colectivo dos sanitarios. Alumnado de 1ºESO e 3ºESO. Curso 20-21.

TEMPADA 19-20

Faladoiro sobre o Reto Imatxina 2020. Jhostin, Giovanni, Raquel, Javier e Uxía. Curso 19-20.

Descargar Reto imatxina.mp3 [9.85MB]

Traballos do alumnado. Revisión feminista dos anuncios do pasado. Jessica, Thelma, Sofía, Sandra e Hilaris. Curso 19-20.

Descargar Anuncios versión feminista.mp3 [3.91MB]

Traballos do alumnado. Faladoiro sobre o feminismo e a manifestación do 8M. Nahír, Lucía e Viviana (2ºFPB).

Traballos do alumnado. Faladoiro de Noa Rivera e Paula Acebes sobre o libro 'Todos deberiamos ser feministas'.

17/maio. Radioteis especial Día das Letras Galegas. Jorge Pazos, Thelma Natalia e Henrique Dacosta.

23/abril. Radioteisconfinamento especial Día do Libro.

Descargar Radio Teis Día do Libro.mp3 [59.76MB]

14/abril. Radioteisconfinamento sobre as artes gráficas. Amara Nieves, Gema Abelleira, Eva Casais e Ariadna Chong.

04/abril. Radioteis confinamento. Noemí, Paula, Kiko, Gema e Cristina.

Reportaxe sobre o sexismo na publicidade. Natalia, Sofía, Sandra, Jessica e Hilaris.

Entrevista de Hajar e Adrián ao crepeiro bretón Jéremy.

Reportaxe sobre o Entroido. María Jesús Diéguez e Vanesa Primo. 17/02/2020.

Conversa coas campioas de Teis. Paula Álvarez, Cristina e Irene Costas. 5/02/2020.

Faladoiro sobre o Coro de Teis. Sandra Alonso, Adrián Penela, Pablo García, Jorge Pazos e Isabel Torres. 28/01/2020

Entrevista de Amara Nieves á actriz Paula Seoane. 16/01/2020