Nesta páxina explicamos o deseño de varias receitas confeccionadas a través do plato de Harvard.

Confeccionamos así un menú de mediodía para o noso comedor saudable.

Foi un traballo en cadea internivel baseándonos no plato de Harvard.

plato de harvard.jpeg

INFANTIL E 1º: PINTANDO O PLATO DE HARVARD

INFANTIL E 1º: MODELANDO OS ALIMENTOS

CLASIFICAMOS OS ALIMENTOS PARA PODER CONFECCIONAR OS PLATOS EQUILIBRADOS E SAUDABLES

INFANTIL E 1º: MONTANDO OS 5 PLATOS DA SEMANA

ALUMNADO DE 3º,4º,5º E 6º DE PRIMARIA

Analizaron cada un dos platos cos alimentos elixidos polo alumnado de Infantil e 1º de Primaria.

Logo por grupos cos alimentos cos que contaban confeccionaron un 1º e 2º platos así como postre de cada un dos platos.

Seguidamente buscaron receitas para ver como se facían eses platos, e confeccionaron a súa propia receita calculando as cantidades para diferentes comensais, buscando na rede imaxes da comida elixida e mesmo videotitoriais e plasmaron todo coa axuda da plataforma Canva. Finalmente, crearon un código QR de cada RECEITA e expuxeron todo tal como se ve nas imaxes.

AQUÍ VOS DEIXAMOS UNHA IMAXE CO TRABALLO FINAL E TAMÉN CADA UN DOS CÓDIGOS QR POR SE VOS APETECE COCIÑAR ALGÚN DOS PLATOS DOS NOSOS CHEFS.

PASTA CON CARNE

Descargar PASTA CON CARNE.mp4 [0.36MB]