Acceder

Descubrindo con Julio Verne: Dixitalización e Intelixencia Artificial

    Natalia Irimia Trigo

    4º ESO DIXITALIZACIÓN.

    Este curso o alumnado de Dixitalización de 4ª ESO e TIC de 1ª de Bacharelato en colavoración co alumnado de Economía e Emprendemento e formación e Oirentación Persoal e Profesional de 4º ESO elaboramos unhas páxinas Web de axencias de viaxes onde se planificaron recorridos que aparecen no libro La Vuelta al Mundo en 80 días e así contribuír ao traballo por proxectos da biblioteca escolar, que este ano estaba adicada a Julio Verne.

    Na parte que lle corresponde ao departamento de tecnoloxía, elaboramos unhas páxinas Web para difundir o traballo realizado polo alumnado de Economía e Emprendemento e formación e Oirentación Persoal e Profesional de 4º ESO.

    A continuación amosanse os enlaces as páxinas WEBs.

    Magic tour

    https://sites.google.com/d/165Vg7-0GZ_eILIviJwj17oPNtR3_0ZdR/p/19ktk-Np-t0JwAQ9eKFuBntBv2lOZ1Vk1/edit

     

    https://sites.google.com/d/10bnPeurdYLz0W45RDR25U6POiuZDeI_C/p/1gigOSekOqs-vHn0EvvA8D2kl0cjOLybA/edit

     

     

    GALAIR

    https://sites.google.com/d/1Osvoj-nsJc21bJYcgGmTjGFVf2VbOQX0/p/1MGv-Mz1iixwCXMduyFzshNX1__cL-t5i/edit

     

    https://sites.google.com/d/19IT6fD7gINdBuq6H8ZmURnVO45eBts6J/p/17I81yEIInOoeD6og5ecqGvdLtS5EzIKE/edit

     

     

    AXIGAL

    https://sites.google.com/d/1JANeA2NwE4TzHEgeQldz0L0RGLre5GJR/p/19jAyJIf6UZsCYQ0NNYOl1Y0KEcw5Y_Ie/edit

    https://sites.google.com/d/17IQDQT-6Odq-9apRyg3Ay2yaLd68H8z2/p/1kndogrwTQVp3TO6yWbaVLVgwYBk_1_PA/edit

    4º ESO IA.

    Actividade 1: O laberinto.

    Este curso os alumnos de Intelixencia Artificial a través da plataforma Online Coespace elaboraron uns videoxogos de laberintos e preguntas relacionados cos lugares que aperecen na Novela de Julio Verne “La vuelta al Mundo en 80 días”.

    A continuación amosanse os enlaces e códigos para poder xogar.

    Brindisi:

    https://edu.delightex.com/VVR-KXX

    código de acceso:

    VVR-KXX

     

    CAIRO:

    https://edu.delightex.com/UJS-CTW

    Código de acceso:

    UJS-CTW

     

    PARÍS

    https://edu.delightex.com/GPH-XQV

    Código de acceso: 

    GPH-XQV

     

    Actividade 2: Contos con Intelixencia Artificial.

    Este curso o alumnado de 4ºESO na materia de IA creo un contos relacionados coas novelas de Julio Verne con Intelixencia Artificial. Para iso usaron a plataforma CUENTITO para elaborar os textos dos contos, onde o alumnado lle deu unhas indicacións. E para as imaxes aplicacións como Canva, Leonardo AI, Chat GPT ou Gemini.

    Estes son algúns dos reslutados:

    https://agueiro.edu.xunta.gal/file/view/47017/cuentos-ia

    https://agueiro.edu.xunta.gal/file/view/47012/cuento-ia

    https://agueiro.edu.xunta.gal/file/view/47007/cuentos-ia

    https://agueiro.edu.xunta.gal/file/view/47002/cuentos-ia

     

     

    3º ESO PDC.

    Co alumnado de 3º ESO PDC na materia de Dixitalización e  en colaboración coa materia de de Ámbito lingüístico elaboraron o xogo do Rosco con preguntas e respostas relacionadas coa vida e obra de Julio Verne.

    A continuación o enlace para poder xogar.

    https://www.canva.com/design/DAGoFBWez4s/yEz0zG7GLhWh-5fyyatv8Q/edit?utm_content=DAGoFBWez4s&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton