Descubrindo con Julio Verne: Dixitalización e Intelixencia Artificial
4º ESO DIXITALIZACIÓN.
Este curso o alumnado de Dixitalización de 4ª ESO e TIC de 1ª de Bacharelato en colavoración co alumnado de Economía e Emprendemento e formación e Oirentación Persoal e Profesional de 4º ESO elaboramos unhas páxinas Web de axencias de viaxes onde se planificaron recorridos que aparecen no libro La Vuelta al Mundo en 80 días e así contribuír ao traballo por proxectos da biblioteca escolar, que este ano estaba adicada a Julio Verne.
Na parte que lle corresponde ao departamento de tecnoloxía, elaboramos unhas páxinas Web para difundir o traballo realizado polo alumnado de Economía e Emprendemento e formación e Oirentación Persoal e Profesional de 4º ESO.
A continuación amosanse os enlaces as páxinas WEBs.
Magic tour
GALAIR
AXIGAL
4º ESO IA.
Actividade 1: O laberinto.
Este curso os alumnos de Intelixencia Artificial a través da plataforma Online Coespace elaboraron uns videoxogos de laberintos e preguntas relacionados cos lugares que aperecen na Novela de Julio Verne “La vuelta al Mundo en 80 días”.
A continuación amosanse os enlaces e códigos para poder xogar.
Brindisi:
https://edu.delightex.com/VVR-KXX
código de acceso:
VVR-KXX
CAIRO:
https://edu.delightex.com/UJS-CTW
Código de acceso:
UJS-CTW
PARÍS
https://edu.delightex.com/GPH-XQV
Código de acceso:
GPH-XQV
Actividade 2: Contos con Intelixencia Artificial.
Este curso o alumnado de 4ºESO na materia de IA creo un contos relacionados coas novelas de Julio Verne con Intelixencia Artificial. Para iso usaron a plataforma CUENTITO para elaborar os textos dos contos, onde o alumnado lle deu unhas indicacións. E para as imaxes aplicacións como Canva, Leonardo AI, Chat GPT ou Gemini.
Estes son algúns dos reslutados:
https://agueiro.edu.xunta.gal/file/view/47017/cuentos-ia
https://agueiro.edu.xunta.gal/file/view/47012/cuento-ia
https://agueiro.edu.xunta.gal/file/view/47007/cuentos-ia
https://agueiro.edu.xunta.gal/file/view/47002/cuentos-ia
3º ESO PDC.
Co alumnado de 3º ESO PDC na materia de Dixitalización e en colaboración coa materia de de Ámbito lingüístico elaboraron o xogo do Rosco con preguntas e respostas relacionadas coa vida e obra de Julio Verne.
A continuación o enlace para poder xogar.