textoamarillodef.png postaenmarcharojodef.png radioliladef.png textoverdedef.png youtubeazuldef.png instagramlaranxa.png

Todos a crear!!!!

22-23verdedefactividades.png

Primeiras probas e actividades

1. Traslado, montaxe, conexión e actividades de proba da radio(Alumnado de práctica musical e Claudina Maneiro Arriaga)
  2. Deseño do logo da radio,realización e aloxamento web dos podcasts(Alumnado de práctica musical e Claudina Maneiro Arriaga)
  3. Obradoiro de radio(Claudina Maneiro Arriaga e Relator:Santiago García profesor de música)
  4. Montaxe e actividades de proba do brazo robótico(Alumnado do ciclo de Telecomunicacións e o profe Francisco Vide Loureiro)
  5. Montaxe, comprobación e actividades de estudo da impresora 3D(Alumnado de FPB e a profe Beatriz Martínez Vázquez)
  6. Montaxe, comprobación e actividades de estudo da cortadora láser(Alumnado de FPB e o profe Diego Vieites Ponte )
  7. Montaxe e actividades de proba dos robots ranger e mbot(Alumnado de 1º e 2º ESO e a profe Eva María Brañas Rodríguez)
  8. Comprobación e Obradoiro de realización de xogos interactivos en inglés con chapas(Alumnado de 1ºBach e a profe Laura Villar Vázquez)
  9. Comprobación e actividades de estudo da máquina de coser(Alumnado de relixión de diversos cursos e a profe María José Villaverde Pais)
  10. Obradoiro de costura(Todo o profesorado e alumnado e a profe Raquel Creo Mayo e Relatora:Blanca Creo Mayo costureira profesional)
  11. Proxectos de sistemas de control automático cos kits e sensores de Arduino e Raspberry(Alumnado de Tecnoloxía e Enxeñería I e a profe Eva María Brañas Rodríguez)
  12. Deseño do logo , realización e aloxamento web dos polos en Agueiro(Alumnado de Tecnoloxía da Información e Comunicación I e a profe Eva María Brañas Rodríguez)
  13. Montaxe e proba do Croma e equipo de iluminación(Alumnado de práctica musical e Claudina Maneiro Arriaga,Relator:Jorge García-Valenciano fotógrafo,creador audiovisual e administrativo do centro

23-24verdedefactividades.png

24-25verdedefactividades.png