Acceder

VINCI BOT EN PRIMARIA

O Vinci Bot chegou a Primaria disposto a axudar ós nenos e nenas para traballar programación, robótica e competencias STEAM dende edades tempranas, para familiarizar ó alumnado con estes contidos, comezamos cun programas xerado por unha das nosas docentes e... iniciamos o xogo. Aprendizaxe e xogo van da man e fomenta a curiosidade e achega ós alumnos á programación, xa que todos quixeron saber como podían facer para levar a cabo as súas ideas.

 

Mediante o uso de Vinci Bot alcanzamos as seguintes metas:

  • Introducción á programación. A través de bloques tipo Scratch.
image

 

  • Aplicación a actividades interdisciplinarias:
    • Lingua: ortografía, formación de palabras, xogos de vocabulario.
    • Matemáticas: resolución de problemas, xeometría, patróns...
    • Ciencias Naturais: experimentos guiados, ciclos naturais, clasificación de seres vivos.
    • Educación artística: programación de luces, creación de coreografías con movimentos.
  • Pensamiento computacional
    • Estimula habilidades como:
    • Análise de problemas
    • Descomposición de tarefas
    • Pensamento lóxico
    • Depuración de erros
image

 

  • Traballo colaborativo
    • Fomenta a aprendizaxe en grupo: os estudantes deseñan, proban e corrixen programas xuntos.
    • Mellora a comunicación e a toma de decisións compartidas.
  • Motivación e aprendizaxe activo
    • Aprendizaxe práctica e experimental.
    • Moi útil para alumnos con dificultades de atención ou aprendixe tradicional.
  • Educación emocional e valores. As actividades promoveron o desenrolo da empatía, a paciencia e a perseverancia frente ó erro e a mellora.
image