VINCI BOT EN PRIMARIA
O Vinci Bot chegou a Primaria disposto a axudar ós nenos e nenas para traballar programación, robótica e competencias STEAM dende edades tempranas, para familiarizar ó alumnado con estes contidos, comezamos cun programas xerado por unha das nosas docentes e... iniciamos o xogo. Aprendizaxe e xogo van da man e fomenta a curiosidade e achega ós alumnos á programación, xa que todos quixeron saber como podían facer para levar a cabo as súas ideas.
Mediante o uso de Vinci Bot alcanzamos as seguintes metas:
- Introducción á programación. A través de bloques tipo Scratch.

- Aplicación a actividades interdisciplinarias:
- Lingua: ortografía, formación de palabras, xogos de vocabulario.
- Matemáticas: resolución de problemas, xeometría, patróns...
- Ciencias Naturais: experimentos guiados, ciclos naturais, clasificación de seres vivos.
- Educación artística: programación de luces, creación de coreografías con movimentos.
- Pensamiento computacional
- Estimula habilidades como:
- Análise de problemas
- Descomposición de tarefas
- Pensamento lóxico
- Depuración de erros

- Traballo colaborativo
- Fomenta a aprendizaxe en grupo: os estudantes deseñan, proban e corrixen programas xuntos.
- Mellora a comunicación e a toma de decisións compartidas.
- Motivación e aprendizaxe activo
- Aprendizaxe práctica e experimental.
- Moi útil para alumnos con dificultades de atención ou aprendixe tradicional.
- Educación emocional e valores. As actividades promoveron o desenrolo da empatía, a paciencia e a perseverancia frente ó erro e a mellora.
