Área 6. Desenvolvemento da competencia dixital do alumnado.
- 6.1. Alfabetización mediática e no tratamento da información e dos datos.
- 6.1.B.2.1. Reflexionas e avalías a túa propia práctica para deseñar ou adaptar novas propostas pedagóxicas co fin de que o alumnado desenvolva a súa competencia á hora de determinar que información necesita, como buscala, seleccionala de forma crítica e organizala.
Medidas do comfort higrotérmico no interior e exterior do insti e na casiña feita con bioconstrucción:
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/QcXsKjkeIfY?si=aRWyDA839tzMkq1O" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>
Documento pdf que utilizar para cubrir os datos coa estación meteorolóxica:
https://abalarbox.edu.xunta.gal/index.php/s/M4tfedRSMKmcXop
Que logo deberán pasar ó documento Google compartido na aula virtual do instituto:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IRENUhvQ-By4qRkaGa15hJsKMrUO8S-m7KhZy09L4Fo/edit?usp=sharing
para facer a gráfica do resultados. Gráfico que se mostra no exemplo da folla de cálculo:

- 6.3. Creación de contidos dixitais.
- 6.3.B.2.1. Reflexionas e avalías a túa propia práctica para deseñar ou adaptar novas propostas de aprendizaxe que involucran ao alumnado en procesos de deseño creativo coa fin de crear contido dixital de calidade.
Poster científico que se pretende que fagan (teñen como exemplo en outro curso):
https://www.edu.xunta.gal/centros/iesacachada/taxonomy/term/155?page=7
Para o cal empregarán o recurso dixital que eles decidan: libre office, canva…
- 6.5. Resolución de problemas.
- 6.5.B.2.2. Deseñas situacións de aprendizaxe adaptadas a novos contextos sociotecnolóxicos de maneira que o alumnado desenvolva proxectos individuais e colectivos que requiran da súa propia iniciativa e do emprego de forma creativa e crítica as tecnoloxías dixitais.
Deberán utilizar o seu propio criterio, preguntando as dúbidas que se lle presenten, a hora de escoller o recurso dixital para realizar o poster.