Polos Creativos - CEIP Plurilingüe Barrié de la Maza Curso 23-24

PRINCIPAL - POLOS CREATIVOS CURSO 22-23

Membros do Equipo

Robótica e programación

Creatividade: espazo de creación colectiva

Deseño e impresión 3D

Ofimática

Seguridade na rede

Retos Polos Creativos

Presentación dos Polos Creativos á Comunidade Educativa (curso 22-23)

Presentación dos Polos Creativos á Comunidade Educativa

banner esquerda_FFF.png

3.jpg.1

Que imos facer?

O alumnado de Educación Infantil e de 1º de EP vai experimentar o primeiro contacto co mundo dixital e a ofimática a través da aplicación "El Buho Boo". Trátase du reursos de xogos educativos que ten por obxectivo que as nenas e nenos aprendan a usar o ordenador: ensinaa presionar as teclas, mover o ratón, facer clic e arrastrar obxectos. Tamén ten xogos máis tradicionais como os de colorear e rompecabezas.

Persoas coordinadoras dos obradoiros:

• Celia Viña Molinos.
  • Melisa Rial Nieto.
  • Fernando González Bao.

Número de sesións estimadas: 2 sesións por grupo.

Número de participantes: 105 membros do alumnado.

CALENDARIO DE ACTIVIDADES

CONCRECIÓN CURRICULAR

Tomarase como referencia o DECRETO 150/2022, do 8 de setembro, polo que se establece a ordenación e o currículo da educación infantil na Comunidade Autónoma de Galicia.

No devandito documento tamén se indica en relación á CD-Competencia dixital.

"Nesta etapa, iníciase o proceso de alfabetización dixital que supón, entre outros, o acceso á información, á comunicación e á creación de contidos a través de medios dixitais, así como o uso saudable e responsable das ferramentas dixitais. Ademais, o uso e a integración destas ferramentas nas actividades, experiencias e materiais da aula poden contribuír a aumentar a motivación, a comprensión e o progreso na adquisición de aprendizaxes das nenas e dos nenos."

Un dos obxectivos que establece este currículo é o seguinte

Obxectivo 2 (OBX2): Interpretar e comprender mensaxes e representacións apoiándose en coñecementos e recursos da súa propia experiencia para responder ás demandas da contorna e construír novas aprendizaxes.

Na Área de Comunicación e Representación da Realidade podemos ver que no Bloque 9. Alfabetización dixital se recolle o seguinte criterio de avaliación vencellado co citado obxectivo 2.

• CA9.2. Interpretar as mensaxes transmitidas mediante representacións ou manifestacións artísticas, ou en formato dixital, recoñecendo a intencionalidade do emisor e mostrando unha actitude curiosa e responsable.
  • CA9.4. Coñecer e aplicar as normas básicas de uso das ferramentas tecnolóxicas: temposde utilización, contextos e momentos de uso, tipo de aplicacións, contidos axeitados

En relación aos contidos temos:

• Aproximación ao uso de aplicacións e ferramentas dixitais con distintos fins: creación, comunicación, aprendizaxe e gozo.
  • Uso saudable e responsable das tecnoloxías dixitais.
  • Aproximación ao uso de ferramentas dixitais en procesos creativos.
  • Lectura e interpretación crítica de imaxes e información recibida a través de medios dixitais.
  • Función educativa dos dispositivos e elementos tecnolóxicos da súa contorna.

No que se refire as liñas de actuación no proceso de ensino e aprendizaxe. Procurarase

• Situacións de aprendizaxe que permitan a evolución das nenas e dos nenos desde posturas de recepción pasiva de linguaxes ata ser emisores cualificados en calquera delas,
    con especial énfase na narrativa audiovisual e dixital.
  • A introdución natural, cotiá e contextualizada dos medios de comunicación visual e dixital no centro de educación infantil, estimulando a participación das nenas e dos nenos en situacións comunicativas reais e plenas de significado.

ACCEDE AOS RECURSOS

ofimática recursos.png

Acceso á páxina dos recursos de "El Buho Boo"

No caso de non funcionar Java pódese instalar no navegador de Chrome Web Store o complemento Ruffle