O noso itinerario formativo de Polos creativos no curso 24-24 incluíu, en primeiro lugar, dúas sesións de docencia con Lucas Rey para aprender a empregar o equipamento de radio.
Isto permitiunos poder empregar a radio de xeito activo co noso alumnado da ESO e mesmo formalos a eles para que coñezan a parte técnica e sexan autónomos na creación de podcast (ver apartado de Radio). Ademais, en xaneiro, recibimos unha nova sesión de formación, neste caso con Mercedes Orbaneja, onde aprendemos a sacarlle partido á intelixencia artificial para axudarnos nos nosos proxectos de radio. NotebookLM, Suno e outras aplicacións con grande potencial foron exploradas. Despois, puidemos traballar os ODS dun xeito máis atractivo co alumnado (ver apartado de Proxecto Competencial e Erasmus+).
Xa no segundo trimestre, grazas a Rebeca Blanco, formámonos no uso da cortadora láser.
Por último, no terceiro trimestre, da man de Reyes Montero, abordamos o deseño e a impresión 3D.
Ademais, a coordinadora elaborou unha serie de vídeos e documentos de axuda para o profesorado, por exemplo:
Se ben nun inicio, a nosa aula de Polos pretendía habilitarse nun desdobre situado no edificio principal, finalmente a adecuación dun novo espazo na antiga casa do Conserxe permitiunos contar cunha nova aula multifuncional á que lle pretendemos sacar partido seguindo a filosofía dos Polos creativos.
Imaxe do portal xunta.gal, da nota de prensa que anunciaba a creación deste espazo
Nestes últimos días de maio, non só acolleu a alumnado estraxeiro, senón que se transformou nun museo itinerante xa que instalamos nela unha exposición do CEIDA (montada integramente polo alumnado de Proxecto Competencial de 2º ESO). (incluír imaxe).
Comentarios
FORMÁNDONOS
O noso itinerario formativo de Polos creativos no curso 24-24 incluíu, en primeiro lugar, dúas sesións de docencia con Lucas Rey para aprender a empregar o equipamento de radio.
Isto permitiunos poder empregar a radio de xeito activo co noso alumnado da ESO e mesmo formalos a eles para que coñezan a parte técnica e sexan autónomos na creación de podcast (ver apartado de Radio). Ademais, en xaneiro, recibimos unha nova sesión de formación, neste caso con Mercedes Orbaneja, onde aprendemos a sacarlle partido á intelixencia artificial para axudarnos nos nosos proxectos de radio. NotebookLM, Suno e outras aplicacións con grande potencial foron exploradas. Despois, puidemos traballar os ODS dun xeito máis atractivo co alumnado (ver apartado de Proxecto Competencial e Erasmus+).
Xa no segundo trimestre, grazas a Rebeca Blanco, formámonos no uso da cortadora láser.
Por último, no terceiro trimestre, da man de Reyes Montero, abordamos o deseño e a impresión 3D.
Ademais, a coordinadora elaborou unha serie de vídeos e documentos de axuda para o profesorado, por exemplo:
Se ben nun inicio, a nosa aula de Polos pretendía habilitarse nun desdobre situado no edificio principal, finalmente a adecuación dun novo espazo na antiga casa do Conserxe permitiunos contar cunha nova aula multifuncional á que lle pretendemos sacar partido seguindo a filosofía dos Polos creativos.
Imaxe do portal xunta.gal, da nota de prensa que anunciaba a creación deste espazo
Nestes últimos días de maio, non só acolleu a alumnado estraxeiro, senón que se transformou nun museo itinerante xa que instalamos nela unha exposición do CEIDA (montada integramente polo alumnado de Proxecto Competencial de 2º ESO). (incluír imaxe).