mes persoas con discapacidade.png

A inclusión das discapacidades é unha condición esencial para o respecto dos dereitos humanos, o desenvolvemento sostible, a paz e a seguridade. Tamén é unha cuestión fundamental para cumprir a promesa de "non deixar atrás a ninguén"

Respectar os dereitos das persoas con discapacidade non é só unha cuestión de xustiza, senón un investimento no noso futuro común.

Lecturas recomendadas

Charlas para 1º EP e 2º EP sobre o Trastorno do Espectro Autista

O alumnado de 1º EP e 2º EP gozou dunha charla dunha compañeira de clase sobre o Trastorno do Espectro Autista. Parabéns Aroa polo teu traballo!

discapacidade.png

Charlas ASPACE 3º EP 12-12-2022 e 4º EP 13-12-2022

miniatura Charla ASPACE.png

O alumnado de 3º e 4º de EP afondou no coñecemento do mundo da discapacidade grazas a charla de ASPACE. A charla realizouse por videoconferencia coa citade entidade.

Para saber máis de ASPACE

Vídeo ASPACE 1

Vídeo ASPACE 2

Exposición ON.png

Explicación dalgúns materiais

Descargar Exposición da ONCE.mp4 [376.97MB]

Contos en LSE.png

Grazas a Dahiana e Mari Carmen que fixeron posible esta actividade de contacontos a través da LSE.