Páxinas do sitio
- Despois de traballar co robot Nivel I: VinciBot, o alumnado pasou ao seguinte nivel de programación co Coding Set que implica unha maior capacidade de abstración á hora de programar. Por aquí podedes ver o traballo realizado con el e o...
- Seguimos traballando e avanzando na programación con VinciBot. Agora o nivel subiu e trátase de que uns se guíen aos outros nas indicacións para chegar á meta.
- https://descargas.xunta.es/descargar?url=5875c762-9953-44ab-899f-cdeb69cb61a31658826859144AS EDICIÓNS DO ADROSOCIEDADE DE ESTUDOS, PUBLICACIÓNS E TRABALLOSSEPTA BIBLIATradución ao galego das linguas orixinaisLIBROS BÍBLICOSAbd AbdíasAm AmósAp...
- De Erkuden LanzCrear una página web sobre una afición en Educación Dixital 3º ESO Utiliza Agüeiro para crear una páginas web sobre una de tus aficiones; deporte, lectura series, libros, labores...La página deberá tener los siguientes contenidos mínimos,...
- https://publicacions.academia.gal/index.php/rag/catalog/view/38/34/36 PUBLICACIOS DA REAL ACADEMIA GALLEGA
- De Maribel Rozados no grupo AGROBIBLIO 24-25: MERGÚLLATE NO AGROA familia de Lara Pardo, realizou o faladoiro “O mundo da pesca: barcos e especies mariñas”, na aula de 6º C.Moitas grazas pola vosa colaboración.
- De Maribel Rozados no grupo AGROBIBLIO 24-25: MERGÚLLATE NO AGRONesta ocasión, Irene García, realizou o faladoiro “O que atopamos” no mar, na aula de 2º B.Moitas grazas pola túa colaboración.
- De Cris AiraA seguinte proposta didáctica consiste na elaboración do deseño e planificación dun aula multisensorial a crear nun CEIP durante o presente curso escolar. Con esta fin elaborase un listado de materiais e recursos para dar atención ao alumnado...
- Currilum Vitae Andriy Sukhovych Información académicaBachillerato en la especialidad de Ciencias Sociales en IES Narcís Monturiol en Parla, Madrid (2015-2017).Grado universitario en Relaciones Internacionales por la Academia Interregional de...
- De Maribel Rozados no grupo AGROBIBLIO 24-25: MERGÚLLATE NO AGRO“Coidemos o mar” é o faladoiro que Jose Manuel Olveira, realizou co alumnado do 6º C.Moitas grazas pola túa colaboración.
- Compartide aquí as vosas suxestións para crear un bo ambente dixital na nosa aula!
- Ola!!Iré compartindo aquí titoriais para crear e editar proxectos en Canva. Calquera suxestión que se vos ocurra sobre algo que querades facer, non dubidedes en mandar un comentario e intentarei facelo o antes posible.Os titoriais xa dispoñibles...
- Iniciou o obradoiro cunha charla interactiva, con escoitas musicales variadas e demostracións que serviron como introdución para a aplicación da música cubana, feeling, o Son e os cantos Yorubas africanos emigrados a Cuba nos séculos...
- De Jo BravoSeguro que moitos de vós coñecedes a Sheldon Cooper e o seu programa de Diversión con bendeiras! Neste caso seredes vós os que teñades que investigar sobre a bandeira do país Europeo que vos toque e compartir no blog de Agueiro e na clase a...
- De KatyEtapa educativa/curso4º de primariaTemporalizaciónAnual, xa que facemos esta rutina durante tódolos venres do cursoPropostaNo curso de 4º de primaria tódolos venres a última hora visitamos a biblioteca escolar e escollemos un libro para levar a fin...
Últimos comentarios
- Polos Creativos - IES Moncho Valcarce en Polos creativos - IES Moncho Valcarce (): Que vén sendo iso dunha partícula?Obradoiros realizados no Club de...
- Polos Creativos - IES Moncho Valcarce en Polos creativos - IES Moncho Valcarce (): Árbore de Nadal científicaEn colaboración co alumnado do Club de Ciencias...
- Carolina Casal Funcasta en Proxectos competenciais e Erasmus+ (): DÍA DE EUROPA 2025Volvendo á liña de audiovisuais e apoiando o proceso de...
Nube de etiquetas
Polo Creativo, 3º ESO, Miguel F. 25-26, lingua galega, Intelixencia Artificial, literatura medieval, IP3C, Clics seguros en Zas, Índices, 3rd, sintaxe, 5th, cantigas de santa maría, 4º ESO, 6th, matematicas, Recursos, Software libre, Tips, IES de Brión, Educación, by Miguel Fernando Moldes Fernández, música, dinamización, CPI de Zas, Afonso X, lírica relixiosa, lingua galega e literatura, Polos, IA, programación, agueiro, a clave da árbore, Dixitalización, 3ª Avaliación, Xograr afonso, Xograr en forma, Aula Virtual Xograr, time, Documentación da escola, addams, comparative &superlative, simple past, frase, frases, funcións sintácticas, aula virtual, Os meus cursos(2º ESO) / Relixión, comparative, personal pronouns