Páxinas do sitio
- Ia xenerativa1.Aplicación Ia Alumnado 2.Ia xenerativa imaxesIa textoCartaz 11 de febrero:Actividade 1. Traductor e recoñecento de voz:Traductor e recoñecento de voz1_Datos para o modelo de aprendizaxe:1_Datos para o modelo de...
- 1. Introdución (Elaborado) DescriciónO deseño curricular da materia de Relixión Católica tivo en conta o contexto global que está a vivir a educación nas primeiras décadas do século XXI: dialogou co marco europeo de educación nas súas...
- Perfil: breve descrición do teu perfil profesional: datospersoaishttps://www.edu.xunta.gal/centros/iessardineira/node/1962Xefe/a do Departamento de Relixión Católica15027770 - IES A Sardiñeira01/09/202231/08/2026 Avaliación e...
- https://agueiroanterior.edu.xunta.gal/view/view.php?t=xV6Ke0lcZGtX971LWMfY Queremos presentar la literatura universal desde una perspectiva femenina participando en la construcción de un canon literario universal que integre la perspectiva de...
- Esta semana tivemos a oportunidade de comezar o noso traballo cos robots dirixindo e programando a ruta do noso VinciBot! Por aquí vos deixamos algunhas imaxes do traballo realizado.
- Este Proxecto Educativo interdisciplinar está destinado aos alumnos de 2º de E.P. da Escola de Verdillo, do CRA Ponte da Pedra en Carballo. O obxetivo final é a creación dun mural explicativo enfocado na diversidade lingüística do noso país.
- RENDEMENTO POR COMPETENCIAS ESPECÍFICASAlumno/a CompetenciaNivel (1-4) ObservaciónsData[Nome do alumno][Área: subcompetencia][1-4][Breve descrición do...
- Nas vindeiras semanas, levarei a cabo a elaboración dun portafolio dedicado á investigación das serpes máis perigosas do mundo. Este proxecto ten como finalidade enriquecer o currículo dun alumno con altas capacidades, proporcionándolle contidos...
- Esta semana tivemos a oportunidade de comezar o noso traballo cos robots dirixindo e programando a ruta do noso VinciBot! Por aquí vos deixamos algunhas imaxes do traballo realizado.
- A semana pasada o alumnado de 5º de infantil puido xogar e explorar o novo material que nos vai chegando aos Polos Creativos este curso. Esta vez tocou traballar cos engranaxes e deixar que a creatividade e a curiosidade lles levase a descurbir...
- Portfolio no que traballaremos na materia de Xeografía e Historia co alumnado de 2 eso
- Nesta páxina amosaremos contidos didácticos na materia de física e química en secundaria.
- As tecnoloxías xogan un papel moi importante na educación inclusiva ao proporcionar ferramentas e recursos que facilitan o acceso a aprendizaje para todo o alumnado.
Últimos comentarios
- Raquel Rodríguez Padín en Proposta didáctica: A paisaxe galega a través da fotografía (): Proposta final do curso agueiro.
- Miguel Fernando Moldes Fernández en MEU PORTAFOLIOS DIXITAL (): Fase de autoavaliación y coavaliaciónComo podería mellorar a miña secuencia...
- Miguel Fernando Moldes Fernández en ACTAS DEPARTAMENTO (): DEPARTAMENTO RELIXIÓN CATÓLICA Reunión do día 25/4 ás 12...
- Miguel Fernando Moldes Fernández en https://www.edu.xunta.gal/centros/iessardineira/aulavirtual/my/courses.php (): https://www.edu.xunta.gal/centros/iessardineira/aulavirtual/my/courses.php
Nube de etiquetas
Polo Creativo, 3º ESO, Miguel F. 25-26, lingua galega, literatura medieval, IP3C, Índices, 3rd, sintaxe, 5th, cantigas de santa maría, Intelixencia Artificial, 6th, Recursos, Software libre, Tips, poloscreativos, by Miguel Fernando Moldes Fernández, dinamización, CPI de Zas, Afonso X, lírica relixiosa, lingua galega e literatura, Polos, Xograr afonso, Xograr en forma, Aula Virtual Xograr, time, Documentación da escola, addams, comparative &superlative, simple past, frase, frases, funcións sintácticas, aula virtual, Os meus cursos(2º ESO) / Relixión, comparative, personal pronouns, EDLG, proxecta+, música, poesía, proxectacmuseoilugo, musicaepoesía, curso 2024-2025, mulleres, rurais, igualdade, Presents