Páxinas do sitio
- En esta página vamos a subir todas las actividades que vamos a presentar en la memoria final del proyecto.
- Este curso o alumnado de Plástica de 4º ESO participou nun obradoiro dos ceramistas de Mondoñedo “Esquina Atlántica” e moldeou criaturas mariñas fantásticas que xuntan no seu deseño a imaxinación das novelas de Verne e o universo Vizoso, o artista...
- En LITERATURA UNIVERSAL 1º BAC o alumnado leu París en el siglo XX. Como traballo final presentamos un PDF no que o alumnado escolle varias “predicións” de Verne e compáraas coa realidade parisina do ano 1960 en que se desenvolve o...
- Jules Verne e a vida secreta das mulleres planta. Ledicia Costas.O alumnado de 2º Eso traballou a partir do libro de Ledicia Costas un anaquiño da historia de Julio Verne vista polos ollos da autora, Ledicia Costas.Seguimos os seguintes pasos á hora...
- 3º PDC viaxou a Vigo para buscar as pegadas de J. Verne na cidade. Despois de ler 20000 leguas por baixo dos mares o alumnado procurou información sobre a relación de Julio Verne coa cidade olívica e organizou unha viaxe para ver in situ todo...
- En Proxecto plantexouse o primeiro trimestre un traballo escultórico coa técnica do Papel Maché e en gran formato. 1º e 3º da ESO recrearon os medios de transporte que aparecen nas obras de Xulio Verne, como o tren, barco, globos aerostáticos.. pero...
- No marco do proxecto “Descubrindo con Julio Verne” propúxose ao alumnado un concurso de Antroido, no que se propoñía inspirarse na obra e na época do famoso escritor para disfrazarse. Na festa na que se celebrou o Antroido no centro, fixeron bailes...
- O alumnado de 2º de Bacharelato na materia de inglés, dentro do Pluribach, fixo unhas marionetas de papel cartón para representar a obra que leeron en inglés: 80 days arround the world.
- De Maribel Rozados no grupo AGROBIBLIO 24-25: MERGÚLLATE NO AGROEDUCACIÓN FÍSICAÉ a adaptación do conto da serea. Elaborouse na área de E.F. para levarse a cabo co alumnado de sexto. É un pequeno musical que trata o tema da contaminación dos océanos e a necesidade de que a humanidade se una para buscar solucións...
- ACTIVIDADE 1: INVENTOS DA ÉPOCA DE JULIO VERNECon esto fixemos unha análise dos inventos na época de Julio Verne, sendo unha época de gran cambio social e con grandes avances, o que aproveitou Julio para plasmar nos seus libros moitos dos mecanismos...
- Coa clase de Matemáticas A de 4º ESO fixemos uns exercicios competenciais de funcións baseados nos libros de Julio Verne.
- Dende o departamento de Ciencias Naturais colaboramos no traballo por proxectos deste curso inspirándonos en dúas obras de Verne.“Viaxe ao centro da Terra” levounos de viaxe ao museo da minaría de Arnao onde descendimos ás galerías e descubrimos a...
- Este ano traballaremos o proxecto emprendedor dunha maneira interdisciplinar co alumnado de Dixitalización , Intelixencia Artificial, Economía e Emprendemeno e Formación e Orientación Persoal e Profesional ( 4ºESO) e co alumando de 1º de bacharelato...
- Traballos feitos en proxecto competencial para o proxecto da biblioteca "Descubrindo con Julio Verne"
- No club de lectura deste ano o alumnado voluntario de 2º ESO leu coas profesoras Eva e Aurita entre outros, o libro I´m Obelix. Aquí tedes algún dos traballos finais que fixo alumnado:ALUMNO LOCUCIÓN DO TRABALLO FINALSofía GautePrograma...
Últimos comentarios
- Polos Creativos - IES Moncho Valcarce en Polos creativos - IES Moncho Valcarce (): Que vén sendo iso dunha partícula?Obradoiros realizados no Club de...
- Polos Creativos - IES Moncho Valcarce en Polos creativos - IES Moncho Valcarce (): Árbore de Nadal científicaEn colaboración co alumnado do Club de Ciencias...
- Carolina Casal Funcasta en Proxectos competenciais e Erasmus+ (): DÍA DE EUROPA 2025Volvendo á liña de audiovisuais e apoiando o proceso de...
Nube de etiquetas
Polo Creativo, 3º ESO, Miguel F. 25-26, lingua galega, Intelixencia Artificial, literatura medieval, IP3C, Clics seguros en Zas, Índices, 3rd, sintaxe, 5th, cantigas de santa maría, 4º ESO, 6th, matematicas, Recursos, Software libre, Tips, IES de Brión, Educación, by Miguel Fernando Moldes Fernández, música, dinamización, CPI de Zas, Afonso X, lírica relixiosa, lingua galega e literatura, Polos, IA, programación, agueiro, a clave da árbore, Dixitalización, 3ª Avaliación, Xograr afonso, Xograr en forma, Aula Virtual Xograr, time, Documentación da escola, addams, comparative &superlative, simple past, frase, frases, funcións sintácticas, aula virtual, Os meus cursos(2º ESO) / Relixión, comparative, personal pronouns