Páxinas do sitio
- Estimadas familias:Dentro da oferta educativa do IES Lamas de Abade inclúese a posibilidade de cursar a materia de Física en Química desde 2° a 4° de ESO dentro dunha Sección Bilingüe (SB) en Inglés. Para iso, o profesorado do departamento...
- Quero compartirvos estes recursos que me pareceron interesantes sobre o ODS 4. Son de diversos tipos: unha imaxe, un vídeo, unha ligazón a un artigo…Unha imaxe relacionada coa educaciónSabrina Eickhoff, Boy, Book, Reading, imaxe en Pixabay. Licenza...
- TRABALLOS DO ITINERARIO LECTOR3 ANOS A3 ANOS B
- O meu nome é David Paz Nóvoa. Nacín en Ourense no ano 1973, a tempo para vivir o final da ditadura e o proceso de transformación das décadas seguintes. Dos meus pais aprendín o amor pola cultura e pola liberdade.Estudei a secundaria no instituto do...
- "As palabras que pintan o ceo" é un proxecto do área de Lingua Galega que ten como obxectivo principal achegar ao alumnado á riqueza léxica da nosa lingua a través dun fenómeno moi presente na nosa contorna: a chuvia. Ao longo da proposta,...
- De EOI DE LUGOAno 2016-2017: ViaxarAno 2017-2018: Alimentación e saúde Ano 2018-2019: FalArteAno 2019-2020: Os medios Ano 2020-2021: Poetizamos as aulas Ano 2021-2022: Radio Rochoteca
- Páxinas : AGUEIROhttps://www.edu.xunta.gal/centros/iessardineira/aulavirtual/my/courses.php : AGUEIRORELIXIÓN CATÓLICA 4º ESO Miguel M. 24 25 - AgueiroRELIXIÓN CATÓLICA 3º ESO Miguel M. 24 25 - AgueiroRELIXIÓN CATÓLICA 2º ESO Miguel M. 2425 -...
- Recopilación da 2ª avaliación IA: -As aplicacións que empregamos foron: mblock, utilizamos diversas intelixencias artificiais para facer un cartaz sobre o 11F ao final o cartaz foi feito ca IA de Canva, aulas...
- TRABALLOS ARDUINO Integrantes do grupo:Álex MartínezMaría Estévez VázquezNicolás SarCompoñentes: PulsadorPotenciómetros2 LEDs rojos2 LEDs verdesLED naranjaPlaca arduino 1Ejemplo 2: iluminación secuencial de 3 leds Vídeo Ejemplo...
- Ia xenerativa1.Aplicación Ia Alumnado 2.Ia xenerativa imaxesIa textoCartaz 11 de febrero:Actividade 1. Traductor e recoñecento de voz:Traductor e recoñecento de voz1_Datos para o modelo de aprendizaxe:1_Datos para o modelo de...
- 1. Introdución (Elaborado) DescriciónO deseño curricular da materia de Relixión Católica tivo en conta o contexto global que está a vivir a educación nas primeiras décadas do século XXI: dialogou co marco europeo de educación nas súas...
- Perfil: breve descrición do teu perfil profesional: datospersoaishttps://www.edu.xunta.gal/centros/iessardineira/node/1962Xefe/a do Departamento de Relixión Católica15027770 - IES A Sardiñeira01/09/202231/08/2026 Avaliación e...
- https://agueiroanterior.edu.xunta.gal/view/view.php?t=xV6Ke0lcZGtX971LWMfY Queremos presentar la literatura universal desde una perspectiva femenina participando en la construcción de un canon literario universal que integre la perspectiva de...
Últimos comentarios
- Polos Creativos - IES Moncho Valcarce en Polos creativos - IES Moncho Valcarce (): Que vén sendo iso dunha partícula?Obradoiros realizados no Club de...
- Polos Creativos - IES Moncho Valcarce en Polos creativos - IES Moncho Valcarce (): Árbore de Nadal científicaEn colaboración co alumnado do Club de Ciencias...
- Carolina Casal Funcasta en Proxectos competenciais e Erasmus+ (): DÍA DE EUROPA 2025Volvendo á liña de audiovisuais e apoiando o proceso de...
Nube de etiquetas
Polo Creativo, 3º ESO, Miguel F. 25-26, lingua galega, Clics seguros en Zas, Intelixencia Artificial, literatura medieval, IP3C, Índices, 3rd, sintaxe, 5th, cantigas de santa maría, 4º ESO, 6th, matematicas, Recursos, Software libre, Tips, IES de Brión, Educación, by Miguel Fernando Moldes Fernández, música, dinamización, CPI de Zas, Afonso X, lírica relixiosa, lingua galega e literatura, Polos, IA, programación, agueiro, a clave da árbore, Dixitalización, 3ª Avaliación, Xograr afonso, Xograr en forma, Aula Virtual Xograr, time, Documentación da escola, addams, comparative &superlative, simple past, frase, frases, funcións sintácticas, aula virtual, Os meus cursos(2º ESO) / Relixión, comparative, personal pronouns