e.png.7

COÑECEMOS A PREHISTORIA

Etapas da (pre)Historia

Visita nocturna a Laxe das Rodas

Visita nocturna a Laxe das Rodas

Actividades de aula

Actividades de aula

Tíralle da lingua 2022

Tíralle da lingua 2022

25 de novembro

25 de novembro

Booktrailers

Booktrailers

8 de marzo

8 de marzo

Banda deseñada: Desaparición en Laxe das Rodas

Banda deseñada: Desaparición en Laxe das Rodas

INTRODUCIÓN Á COSTURA

As nosas primeiras puntadas

As nosas primeiras puntadas

A pantasma... do Samaín!

A pantasma... do Samaín!

Aprendemos das mellores mestras!

Aprendemos das mellores mestras!

Postais de Nadal

Postais de Nadal

INTRODUCIÓN AOS E-TÉXTILES

Comezamos con Scratch

Comezamos con Scratch

Montamos circuítos eléctricos

Montamos circuítos eléctricos

Deseñamos constelacións

Deseñamos constelacións

Construímos mapas interactivos

Construímos mapas interactivos

Mapa dos petróglifos de Galicia en fieltro

Mapa dos petróglifos de Galicia en fieltro

e.jpg

SESIÓNS DE FORMACIÓN

Primeira sesión de formación

Primeira sesión de formación

Segunda sesión de formación

Segunda sesión de formación

Terceira sesión de formación

Terceira sesión de formación

Cuarta sesión de formación

Cuarta sesión de formación

Carteis petrotéxtiles (1).png.1

DIVULGACIÓN DO PROXECTO

Concello de Muros

Concello de Muros

Que pasa na Costa

Que pasa na Costa

La Voz de Galicia

La Voz de Galicia

Cadena COPE

Cadena COPE

Congreso sobre Competencias Profesionais Docentes

Congreso sobre Competencias Profesionais Docentes

Programa de radio escolar sobre o proxecto

Programa de radio escolar sobre o proxecto

O primeiro día de clase soubemos que este ano iamos traballar todos xuntos e xuntas nun proxecto que parte dun elemento do patrimonio da nosa localidade pertencente a unha época moi remota: a Prehistoria!

Para situármonos ben no tempo, organizamos unha actividade por equipos compostos por membros de todos os niveis educativos. Cada equipo recibiu un plano cun punto sinalando un lugar concreto da escola, ao que debían acudir para tratar de localizar un "tesouro" agochado aí polo profesorado.

Unha vez os equipos atoparon cadanseu sobre, abrírono e descubriron unha serie de tarxetas con imaxes correspondentes a diferentes etapas da Historia. Coa colaboración de todos os membros do grupo, cada equipo organizou as súas tarxetas ao longo dunha liña do tempo.

Para rematar, xuntamos as tarxetas das pequenas liñas do tempo dos diferentes equipos para conformar unha gran liña do tempo máis completa entre todos e todas.